سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
منوی اصلی
جستجو
مطالب پیشین
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 196564
تعداد کل یاد داشت ها : 87
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 1:59 ص

رشد امور قرآنی، مدیون تدبیر امام خامنه ای
«محمد طه نعمانی» قاری مصری ، با اشاره به اینکه رشد امور قرآنی ایران مدیون وجود امام خامنه‌ای است از ایرانیان خواست که قدر ایشان را بدانند چرا که اگر مصر هم رهبری همچون رهبری ایران داشت به طور حتم بیش از این‌ها در امور قرآنی رشد می‌کرد.وی با اشاره به علاقه خود به فعالیت‌های قرآنی، اظهار داشت: من از دوران کودکی به تلاوت قرآن علاقه‌ داشتم به همین جهت به تشویق پدرم در سن 5 سالگی به حفظ قرآن روی آوردم و در سن 9 سالگی حافظ کل قرآن شدم.
به گزارش تنغیم به نقل از خبرگزاری فارس، این قاری مصری که برای دومین‌بار به ایران سفر کرده است، ادامه داد: در سن 11 سالگی همراه با پدرم تلاوت قرآن را به صورت حرفه‌ای آغاز کردم تا اینکه توانستم در این عرصه توانمندی‌هایی را کسب کنم اما برای ارتقای سطح کیفی تلاوت‌ و همچنین یادگیری اصول قرائت و حفظ قرآن به دانشگاه الأزهر الشریف رفتم و پس از مدتی به تلویزیون رسمی مصر دعوت شدم و در آنجا مشغول به فعالیت هستم.
ایران در فعالیت‌های قرآنی پیشتاز است
وی با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری شناخته شده و پیشتاز در امور قرآنی است، تصریح کرد: در دوران نوجوانی که به فعالیت‌های قرآنی می‌پرداختم اساتیدم از فعالیت‌های قرآنی ایران اطلاعاتی به من داده بودند به همین جهت علاقه خاصی به دیدن ایران و فعالیت‌های قرآنی این کشور داشتم که سال گذشته به لطف خدا توانستم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن ایران شرکت کنم.
نعمانی با اشاره به اینکه رشد فعالیت‌های قرآنی در ایران اسلامی مدیون داشتن رهبری مدبر همچون امام خامنه‌ای است، ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی ایران به دلیل وجود امام خامنه‌ای رشد قابل توجهی داشته است چرا که ایشان به امور قرآنی اهمیت بسیاری می‌دهند.
وی در خصوص مسابقات بین‌المللی قرآن ایران خاطر نشان کرد: ایران اسلامی جوانان با انگیزه بسیاری دارد که به امور قرآنی می‌پردازند. من سال گذشته متوجه شدم که امام خامنه‌ای مطالبه 10 میلیون حافظ قرآن در ایران کرده‌اند که به نظر من امری واقعا مطلوب است که امیدوارم مسئولان و مقامات ایران برای تحقق این امر تلاش کنند چرا که حفظ قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار است.
مردم ایران قدر رهبر خود را بدانند

این قاری مصری با اشاره به اینکه مردم مصر پیش از ورود به عرصه قرائت به حفظ قرآن اهتمام دارند، دیدار با امام خامنه‌ای را یکی از آرزوی‌های خود عنوان کرد و گفت: اگر مصر هم رهبری همچون رهبری ایران داشت به طور حتم بیش از این‌ها در امور قرآنی رشد می‌کرد بر همین اساس به مردم ایران توصیه می‌کنم قدر رهبر خود را بدانند و برای تحقق مطالبات ایشان برنامه‌ریزی کنند.
نعمانی در ادامه درباره سخت‌گیری‌های مقامات مصری برای اعزام به ایران ادامه داد: جلوگیری از ارتباط مسلمانان ایران و مصر خلاف مفاهیم قرآنی است و امکان‌پذیر نیست چرا که ما مسلمانان باید بر پایه قرآن کتاب الهی حرکت ‌کنیم؛ قرآنی که به اتحاد مسلمانان اشاره کرده است.





برچسب ها : امام خامنه ای (مد ظله العالی)  , قرآن  ,


مطلب بعدی : ای خاک در سرمه ارباب بصارت        مطلب قبلی : زرنگی مسافر




+ فریاد صادق آل محمد (ص) و پیشوای مذهب جعفری: گروهی هستند که ادعای پیروی از من دارند و سنگ محبت و ولایت ما را به سینه می زنند... درحالیکه به خدا قسم، من امامشان نیستم... خدا لعنتشان کند... هر چه می پوشم پرده دری می کنند... می گویم چنین و چنان و می گویند نه، منظورش چنان و چنین است... *من، تنها امام آن کسی هستم که مرا اطاعت کند*.



+ سلام بر یاوران مهدی



+ بلندگوی داعش و تکفیریهای کثیف نشوید: اخبارهای دروغ پیشروی های آنهاکه اکثرا به وسیله سیستم خبری آمریکاومتخصصان جنگ روانی آنها ونیروهای نفوذی آنها در واتس آپ ودیگرمسنجرهاپخش می شود را پخش نکنید،عکسها و فیلمهای قتل و غارت آنها که غالبا به وسیله خود آنها در محیط مجازی پخش می شود برای تضعیف روحیه مسلمانان شیعه وسنی را پخش نکنید وبه جای اینهاپیروزیهای مسلمانان و نصرت خداوند را تذکر دهید.



+ *ضمن تبریک حلول ماه شعبان المعظم به تمامی دوستان عزیز* تنها ماهی که هیچگونه شهادت و عزاداری در آن وجود ندارد ماه شعبان است که ولادت امام حسین علیه السلام در آن است و تنها ماهی که هیچگونه ولادت و جشنی آن وجود ندارد ماه محرم است که شهادت امام حسین (ع) در آن است.* جان عالم به قربان اباعبدالله الحسین علیه السلام* فایل صوتی پنج دقیقه ای در باب عظمت مناجات شعبانیه از امام خمینی قدس سره ضمیمه شده است.



+ +



+ *پیامبر رحمت (ص)* : هر جوانی که در دانش و عبادت رشد کند تا بزرگ شود، خداوند متعال در قیامت پاداش هفتاد و دو صدیق به وی می بخشد.



+ بنیان مرصوص(چند سفارش ناب از آیت الله قرهی)



+ *هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله*



+ *گفته بود:* در راهپیمایی 22 بهمن من را هم ببر.



+ *ما بی خیال مرقد زینب(س) نمی شویم روی تمام سینه زنانت حساب کن *