سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
منوی اصلی
جستجو
مطالب پیشین
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 196024
تعداد کل یاد داشت ها : 87
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 1:48 ع

برای اصلاح مو به سمت آرایشگاه حرکت کرد، آخه دلش نمی خواست برای جشن های نیمه ی شعبان ظاهر نامرتبی داشته باشه. وارد آرایشگاه شد و بعد از کمی انتظار، نوبتش شد. معمولاً در حین اصلاح سَر از هر بابـی سخنی گفته می شود و  اصولاً یکی از پر دیالوگ ترین مکان ها همین آرایشگاه ها هستش. همین طور که مرد آرایشگر مشغول کارش بود، گفت: دارم به وجود خدا شک می کنم! دیگه دارم باور می کنم که خدا نیست!
مشتری بهش گفت: چطور؟!
آرایشگرِ قیچی به دست جواب داد: آقا فقط کافیه بری تو خیابان تا متوجه بشی! آخه اگه خدا وجود داره پس این همه درد و رنجی که مردم دارند چیه؟ این همه گناه های جورواجور چیه؟ من که  نمی تونم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه بده مردم این همه مشکل داشته باشن!
مشتری کمی فکر کرد و پاسخی به ذهنش نرسید، از طرفی هم دلش نمی خواست که جر و بحث کنه. بعد از اتمام اصلاح سَرش، بلند شد و از آرایشگاه بیرون آمد. در همین حین با فردی مواجه شده که موهای بلند و به هم تابیده و کثیفی داشت؛ کمی تأمل کرد و سریع به داخل آرایشگاه برگشت و به آرایشگر گفت: آقا به نظر من هم هیچ آرایشگری وجود ندارد!
مرد آرایشگر که داشت سَر نفر بعدی را اصلاح می کرد، با تعجب گفت: چرا چنین حرفی می زنی؟ من همین الان موهای تو را اصلاح کردم! من آرایشگر هستم و الان روبروی تو ایستادم!
مشتری با اشاره به بیرون آرایشگاه گفت: من که باور نمی کنم! آخه اگر آرایشگری وجود داشت که هیچ کس مثل این مرد، موهایش به این بلندی و کثیفی نمی شد!
آرایشگر فوتی به شانه ی تو دستش کرد و گفت: آهان! نه آقا، آرایشگر ها وجود دارند ولی موضوع این است که امثال این مرد به آن ها مراجعه نمی کنند.
مشتری هم که به مقصود خود رسیده بود، گفت: آفرین! بله؛ موضوع دقیقاً همین است. دوست عزیز، خدا هم وجود داره، اما متأسفانه خیلی ها به او رجوع نمی کنند. بیشتر مشکلات و گرفتاری های مردم نیز از همین عدم مراجعه به خداوند است.





برچسب ها : حکایت  , خدا  ,


مطلب بعدی : شوهرم با دوستان وایبری اش به خانه می آید!        مطلب قبلی : هدفم گم شد!




+ فریاد صادق آل محمد (ص) و پیشوای مذهب جعفری: گروهی هستند که ادعای پیروی از من دارند و سنگ محبت و ولایت ما را به سینه می زنند... درحالیکه به خدا قسم، من امامشان نیستم... خدا لعنتشان کند... هر چه می پوشم پرده دری می کنند... می گویم چنین و چنان و می گویند نه، منظورش چنان و چنین است... *من، تنها امام آن کسی هستم که مرا اطاعت کند*.



+ سلام بر یاوران مهدی



+ بلندگوی داعش و تکفیریهای کثیف نشوید: اخبارهای دروغ پیشروی های آنهاکه اکثرا به وسیله سیستم خبری آمریکاومتخصصان جنگ روانی آنها ونیروهای نفوذی آنها در واتس آپ ودیگرمسنجرهاپخش می شود را پخش نکنید،عکسها و فیلمهای قتل و غارت آنها که غالبا به وسیله خود آنها در محیط مجازی پخش می شود برای تضعیف روحیه مسلمانان شیعه وسنی را پخش نکنید وبه جای اینهاپیروزیهای مسلمانان و نصرت خداوند را تذکر دهید.



+ *ضمن تبریک حلول ماه شعبان المعظم به تمامی دوستان عزیز* تنها ماهی که هیچگونه شهادت و عزاداری در آن وجود ندارد ماه شعبان است که ولادت امام حسین علیه السلام در آن است و تنها ماهی که هیچگونه ولادت و جشنی آن وجود ندارد ماه محرم است که شهادت امام حسین (ع) در آن است.* جان عالم به قربان اباعبدالله الحسین علیه السلام* فایل صوتی پنج دقیقه ای در باب عظمت مناجات شعبانیه از امام خمینی قدس سره ضمیمه شده است.



+ +



+ *پیامبر رحمت (ص)* : هر جوانی که در دانش و عبادت رشد کند تا بزرگ شود، خداوند متعال در قیامت پاداش هفتاد و دو صدیق به وی می بخشد.



+ بنیان مرصوص(چند سفارش ناب از آیت الله قرهی)



+ *هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله*



+ *گفته بود:* در راهپیمایی 22 بهمن من را هم ببر.



+ *ما بی خیال مرقد زینب(س) نمی شویم روی تمام سینه زنانت حساب کن *